مولتی وایر

دستگاه مولتی وایر یکی از دستگاه های پیشرفته در صنعت برش سنگ می باشد که جهت برش همزمان چندین کوپ سنگ به ورق‌های نازک‌تر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با استفاده از چندین سیم فولادی که به‌طور موازی در کنار هم قرار گرفته‌اند، قادر است به‌طور همزمان برش‌های دقیقی را بر روی کوپ های سنگ انجام دهد.  مولتی وایر جزو جوان‌ترین دستگاه سنگبری است. این ماشین با تعدادی سیم که روی آن‌ها الماس قرار دارد، سنگ کوپ را برش اسلب می‌زند. کوپ سنگ زیر دستگاه قرار می‌گیرد. سپس با حرکت سیم‌ها، کوپ را برش اسلب می‌زند.

مزیت های دستگاه مولتی وایر

از مهمترین مزیت های این نوع دستگاه می توان به برش دقیق ، ضخاکت کم ، برش همزمان چند لایه ، سیستم های خنک کننده و روان کننده ، برش انواع سنگ ها ، کاهش مصرف آب و برق ، بهره گیری از ساینده های پیشرفته ، تعدادا بالای سیم  و طراحی بهینه دستگاه اشاره نمود که موجب محبوبیت و افزایش استفاده از آن در صنعت سنگبری شده است.

 

خرید دستگاه مولتی وایر

مجموعه صنعتي ماشين سازي برابا فعاليت خود را از سال  ۱۳۷۲  بطور جدي در ارائه و فروش ، طراحي ، ساخت و توليد ماشين آلات و دستگاه هاي فرآوري سنگ در اصفهان آغاز نمود. حضور قدرتمند اين واحد صنعتي در مجموعه بزرگ شهر سنگ ايران (شهرک صنعتی سنگ محمودآباد) باعث گرديد تا در زمان كوتاهي جايگاه خود را در زمينه توليد وعرضه ماشين آلات فرآوری سنگ ، تامين قطعات و تعمير و نگهداري آنها پيدا نموده و در جايگاه ويژه اي قرار بگيرد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و خرید انواع ماشین سنگبری با ما تماس بگیرید.

آدرس :

شهرک صنعتی محمودآباد، خیابان ۲۶ غربی ، ماشین سازی سنگ برابا

شماره تماس :

۰۹۱۳۱۱۹۰۶۷۴

۰۳۱۳۳۸۰۴۰۱۰

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مولتی وایر 72 سیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه مولتی وایر 72 سیم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *